جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع ظروف یکبار مصرف تک ظرف

ظروف یکبار مصرف تک ظرف با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولاتی را راهی بازار نماید که کمترین ضرر را برای طبیعت و انسان داشته باشد.

ظروف یکبار مصرف تک ظرف

ظروف یکبار مصرف تک ظرف

در این روزها به دلیل مشغله های فراوان استفاده از ظروف یکبار مصرف افزایش زیادی یافته است، این ظروف با داشتن وزنی سبک و ظاهری شکیل توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

فناوری های جدیدی که به وجود آمده این امکان را فراهم کرده است که بتوان این ظروف را به صورت گیاهی و تجزیه پذیر تولید نمود.

عدم نیاز به شست و شو و همچنین سبک و ایمن بودن آن ها سبب شده بسیاری از افراد از ظرف های یکبار مصرف برای مراسم پذیرایی خود استفاده کنند.

برند تک ظرف با داشتن سابقه ای 15 ساله توانسته به تکنولوژی ساخت ظروف گیاهی دست یابد، این نوع از ظروف از موادی چون نشاسته و گندم تهیه می شوند و هیچ آسیبی به محیط زیست و انسان وارد نمی کنند.

مشخصات ظروف یکبار مصرف تک ظرف

مشخصات ظروف یکبار مصرف تک ظرف از جمله مشخصات ظروف یکبار مصرف تک ظرف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخی از این محصولات بر پایه گیاهی و پلیمرهایی بی ضرر تولید شده اند که نه تنها محیط زیست را آلوده نمی کند بلکه توانسته آسیب های زیست محیطی را کاهش دهد.
  • این وسایل در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می شود و از همین جهت توانسته نیاز بیشتر افراد با هر سلیقه ای را برطرف کنند.
  • با توجه به متریال به کار رفته در تولید آن ها می توان از این ظروف در فریزر نیز استفاده کرد.
  • به دلیل سبک وزن بودن، حمل و نقل آسان تری دارند و از طرفی نیازی به شست و شو هم ندارند.

خرید ظروف یکبار مصرف تک ظرف

خرید ظروف یکبار مصرف تک ظرف توجه به نکات زیر می تواند خرید ظروف یکبار مصرف تک ظرف را آسان تر کند:

  1. دقت نمایید که حتما ظروفی را خریداری کنید که از مواد گیاهی تهیه شده باشد، درج کلمه pla بر روی ظروف نشان دهنده گیاهی بودن آن هاست.
  2. نوع بسته بندی این وسایل از اهمیت خاصی برخوردار است، خریداری ظرف هایی بدون پوشش ممکن است با جذب آلودگی سبب بیماری در انسان گردد.
  3. با توجه به مواد به کار رفته در آن ها معمولا دارای تاریخ انقضای محدودی هستند بنابراین بهتر است این محصولات را در تعداد اندک تهیه کنید.
  4. سعی کنید از این ظرف ها در مایکروویو استفاده نکنید چرا که باعث آزاد سازی مواد مضر می گردد.

قیمت ظروف یکبار مصرف تک ظرف + خرید و فروش

قیمت ظروف یکبار مصرف تک ظرف + خرید و فروش به سبب استفاده بیش از حد از این تولیدات قیمت آن ها نیز طی چند سال اخیر با نوسانات زیادی رو به رو شده است، بازار این محصول افزایشی یک تا پنج درصدی را نشان می دهد که در آینده روندی افزایشی خواهد داشت.

استفاده از مواد گیاهی برای تولید ظروف یکبار مصرف، تعداد و برند از جمله مواردی هستند که قیمت ظروف یکبار مصرف تک ظرف را تحت تاثیر قرار می دهند.

بسته های 200 عددی از آن ها را می توان با پرداخت هزینه ای بین 70 تا 120 هزار تومان تهیه کنید، برند تک ظرف توانسته با حذف واسطه ها، تولیدات خود را با قیمت هایی متناسب به دست مصرف کننده برساند.

جهت خرید این محصول و یا استعلام قیمت به روز آن لازم است از طریق راه های ارتباطی با بخش فروش تماس بگیرید و سپس خرید خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *