جستجو کردن

بهترین ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر + قیمت خرید عالی

ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر جزء محصولات جدیدی هستند که به محیط زیست و طبیعت آسیب نمی زنند، همچنین ضررهای کمتری نیز برای انسان دارند.

ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر

ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر

زندگی پر مشغله امروزه بیشتر خانواده ها را به سمت استفاده از ظروف یکبار مصرف سوق داده است، همین افزایش استفاده از این مواد موجب شده محققان را بر آن دارد تا محصولاتی تولید کننده که خطر کمتری برای جامعه داشته باشد.

ظروف گیاهی و تجزیه پذیر از جمله جدیدترین تولیداتی هستند که در این حوزه انجام گرفته است، این ظروف پس از قرار گیری در طبیعت طی مدت زمان اندکی تجزیه شده و به خاک بر می گردند.

این نوع ظروف اکثرا از موادی چون نشاسته تهیه می شوند که نه تنها هیچ ضرری برای انسان ندارند، بلکه به راحتی و در عرض چند ماه تجزیه شده و به طبیعت باز می گردند.

مشخصات ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر

مشخصات ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر یکی از مهم ترین مشخصه های این ظروف بی ضرر بودن ان ها برای انسان و محیط زیست است، ظرف های تجزیه پذیر بر پایه موادی چون گندم و نشاسته تولید می شوند و دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

مصرف غذا به صورت گرم هیچ خطری برای انسان ندارد، استفاده از این ظروف سبب شده میزان آلودگی در کره زمین به طرز چشم گیری کاهش پیدا کند.

این وسایل از نظر ظاهری بسیار شیک هستند و اکثرا در رنگ های سفید و کرمی تولید می شوند، وزن آن ها کاملا سبک بوده و در نتیجه حمل و نقل آن ها نیز به راحتی امکان پذیر است.

خرید ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر

خرید ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر معمولا ظرف هایی که تجزیه پذیر و بر پایه گیاهان تولید شده اند دارای علامت pla بر روی خود هستند، توجه به این علامت راهنمای خوبی برای تشخیص آن ها می باشد.

به دلیل اینکه این ظروف مستقیما با تغذیه انسان در ارتباط هستند باید حتما به صورت بسته بندی شده و دارای پوشش باشند، چرا که ممکن است به سرعت آلودگی های محیطی را به خود جذب نمایند.

این ظروف دارای تنوع بسیار بالایی هستند که هر فرد می تواند مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کند، با کمک همین ویژگی می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.

این ظروف از جنس های پلیمری و کاغذی هستند، بنابراین بهتر است از قرار دادن آن ها درون مایکروویو خودداری کنید.

قیمت ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر + خرید و فروش

قیمت ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر + خرید و فروش سایز ظروف و همچنین طرح آن ها دارای تفاوت است همین عوامل موجب شده با قیمت های مختلفی به فروش برسند، افزایش قیمت مواد اولیه آن ها نیز خود جزء مواردی است که نرخ این محصول را دست خوش تغییر کرده است.

قیمت ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر بین 100 الی 150 هزار تومان می باشد که البته این نرخ مربوط به بسته های 200 عددی از این محصول است.

خرید این ظروف اکثرا به صورت عمده انجام می شود که این نوع خرید توانسته تا حدی قیمت تمام شده برای مصرف کننده را کاهش دهد.

در وب سایت ما خرید این ظروف به صورت عمده فراهم شده است، شما می توانید طی تماس تلفنی با بخش فروش و پس از کسب قیمت به روز و استعلام موجودی خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *