جستجو کردن

قیمت ظروف یکبار مصرف تک پلاست + پخش تولیدی عمده کارخانه

ظروف یکبار مصرف تک پلاست انواع گوناگونی از وسایل پذیرایی را شامل می شوند به همین علت هم جزو محصولات کاربردی به شمار می روند.

ظروف یکبار مصرف تک پلاست

ظروف یکبار مصرف تک پلاست

از سال های دور برای راحتی و رفاه حال افراد محصولات جدیدی مثل ظروف یکبار مصرف به تولید رسیدند و برند تک پلاست نیز در این زمینه فعالیت خود را به نحو احسن آغاز نمود.

این شرکت ابتدا تنها لیوان، قاشق و چنگال یکبار مصرف و محصولات محدودی را تولید می کرد ولی امروزه انواع نمونه ها مثل ظرف بسته بندی کیک و میوه، پیشدستی و غیره را نیز تولید می نماید.

این محصولات متنوع در موارد مختلفی مثل پذیرایی در مهمانی ها و مجالس شادی یا عزاداری مورد استفاده قرار می گیرند و حتی موجب رعایت بهداشت و سلامت مهمان ها نیز می شوند.

نمونه مورد نظر از مواد درجه یک و سالم به تولید می رسد و همین امر موجب شده تا ظاهر آن ها کاملا شفاف باشد‌.

مشخصات ظروف یکبار مصرف تک پلاست

مشخصات ظروف یکبار مصرف تک پلاست مشخصه ممتاز ظروف یکبار مصرف تولید شده توسط برند تک پلاست تنوع محصولات می باشد به طوری که برای برگزاری مجالس مختلف دیگر به ظروف موجود در خانه نیازی نیست‌.

این نمونه ها در سایز های گوناگون موجود هستند و مصرف کنندگان می توانند مطابق نیاز خود انواع لیوان یا ظروف مخصوص میوه را با اندازه دلخواه تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدهند.

محصول مورد نظر وزن استانداردی داشته و کاملا سبک می باشد به همین علت جا به جایی و استفاده از آن ها کاملا راحت است.

ظروف یکبار مصرف این برند به صورت کاملا تمیز و استریل درون نایلون هایی ضخیم در تعداد های مختلف بسته بندی شده اند.

خرید ظروف یکبار مصرف تک پلاست

خرید ظروف یکبار مصرف تک پلاست اگر بعد از مطالعه مقاله فوق تصمیم به خرید ظروف یکبار مصرف تک پلاست دارید باید نکات زیر را حتما مدنظر قرار بدهید تا بتوانید نیاز خود را به بهترین نحو رفع نمایید‌.

اولین نکته توجه به اصالت کالا و وجود نشان استاندارد بر روی ظرف یا نایلون بسته بندی محصول می باشد زیرا این مورد نشان دهنده سلامت ظروف می باشد.

نکته دوم این است که از قبل نیاز و هدف خود را مشخص کرده و با توجه به آن انواع این ظروف را در تعداد مناسب خریداری کنید.

و اما نکته آخر اطمینان از سالم بودن ظروف و عدم وجود هرگونه نقص و ایراد می باشد پس در این باره حتما با فروشنده به طور جدی صحبت کنید.

قیمت ظروف یکبار مصرف تک پلاست + خرید و فروش

قیمت ظروف یکبار مصرف تک پلاست + خرید و فروش مواد اولیه مورد نیاز برای تولید با توجه به نرخ دلار بالا و پایین می شود به همین جهت و به علت دیگر نوسانات موجود در بازار داخلی مثل دخالت دلال ها قیمت ظروف یکبار مصرف تک پلاست متغیر می باشد.

با در نظر داشتن میزان کیفیت، نوع و تعداد محصولات موجود در بسته بندی بازه قیمتی آن ها از ۲۰ هزار تومان شروع شده و تا ۱۵۰ هزار تومان و حتی بیشتر هم ادامه دار می باشد.

عزیزانی که می خواهند خرید این محصولات را با خیال آسوده انجام بدهند می توانند همین الان با شماره های درج شده تماس گرفته و در نهایت از هر جای کشور سفارش خود را به ثبت برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *