جستجو کردن

قیمت خرید سفره یکبار مصرف اتک + مشخصات، عمده ارزان

سفره یکبار مصرف اتک یک نوع سفره است که برای استفاده یک بار طراحی شده است و پس از استفاده دور انداخته می‌شود.

سفره یکبار مصرف اتک

سفره یکبار مصرف اتک

این نوع سفره‌ها معمولا از موادی مانند کاغذ، پلاستیک یا پارچه‌های ضد آب ساخته می‌شوندف سفره‌های یکبار مصرف در مجموعه‌ای از رنگ‌ها، طرح‌ها و سایزهاوجود دارند که می توان از انها استفاده کرد.

استفاده از سفره‌های یکبار مصرف در برخی مواقع ضروری می‌شود، به عنوان مثال، در مراسم‌ها و جشن‌ها، سفره‌های یکبار مصرف می‌توانند به عنوان جایگزینی برای سفره‌های قابل شستشو استفاده شوند.

همچنین، در سفره‌های یکبار مصرف اتک از مواد ضد آب استفاده می‌شود که می‌تواند جلوی نفوذ مایعات و آلودگی به میز و سطح زیرین را بگیرد.

همچنین به عنوان یک راه حل بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، در رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر صنایع خدمات غذایی، استفاده از سفره‌های یکبار مصرف می‌تواند پیشرفت بزرگی در مبارزه با انتقال عفونت و بیماری‌ها داشته باشد.

مشخصات سفره یکبار مصرف اتک

مشخصات سفره یکبار مصرف اتک از جنس موادی مانند کاغذ یا پلاستیک ساخته می‌شود که باعث می‌شود آنها مقاومت و محکمی داشته باشند، این ویژگی به سفره امکان می‌دهد تا در هنگام استفاده از آن، به راحتی با وزن غذاها و نوشیدنی‌ها سازگار شود و پاره نشود.

جنس بسیاری از انها ضد اب است که این ویژگی باعث میشو هنگام استفاده مدت زمان زیادی سالم بمانند و اگراب یا نوشیدنی روی ان ریخت پاره نشود و ظاهر خود را از دست ندهد.

از طرح ها و رنگبندی های بسیاری برخور دار است که اگر خواستید می توانید با توجه به نوع مراسم و تم مراسم خود طرح و رنگ محصول را به سلیقه خودتان تهیه کنید و از ان استفاده کنید.

خرید سفره یکبار مصرف اتک

خرید سفره یکبار مصرف اتک در هنگام خرید سفره یکبار مصرف اتک به این نکته توجه داشته باشید چه نوع جنسی مد نظر شما است، سپس با توجه به جنسی که مورد استفاده شما است، محصول را تهیه کنید تا بعد از خرید ان با مشکل مواجه نشوید.

نکته دیگری که نیاز به رعایت کردن دارد توجه کردن متراژ سفره است، برای رعایت این نکته باید به نیاز خود توجه کنید اگر به سفره با متراژ بالا نیاز مند هستید باید همان مدل را تهیه کنید تا در زمان استفاده با مشکل مواجه نشوید.

برای تهیه این محصول اگر نیاز دارید که سفره یکبار مصرف شما دارای ویژگی ضد اب باشد حتما اطلاعاتی که برای محصول نوشته شده است را مطالعه تا یک سفره ضد اب را تهیه کنید.

قیمت سفره یکبار مصرف اتک + خرید و فروش

قیمت سفره یکبار مصرف اتک + خرید و فروش با توجه به اطلاعاتی در مورد این محصول به شما داده شد می توانید برای تهیه سفره یکبار مصرف اتک می توانید انواع قیمت هارا جستجو کنید و با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید کنید.

قیمت سفره یکبار مصرف اتک با توجه به نوع جنس و کیفیت و همچنین نوع متراژ ان دچار تغییر میشود و ممکن است بسته بندی های مختلف این محصول باعث افزایش یا کاهش قیمت ان شود.

با توجه به نوسانات بازار و عواملی که گفته شد قیمت این محصول بین 20 هزار تومان تا 40 هزار تومان متغییر است.

برای داشتن این محصول و استفاده از ان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *