جستجو کردن

سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری + بهترین قیمت خرید

سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری یک انتخاب مناسب می باشد چرا که به دلیل طول زیادی که دارد به دفعات زیادی می توان استفاده کرد.

سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری

سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری

امروزه در مهمانی ها دیگر از سفره های کوچک و بزرگ خبری نیست و اینگونه سفره ها جای خود را به سفره های یکبار مصرف داده اند چرا که استفاده از این سفره‌ها راحت می باشد.

از بین سفره های یکبار مصرف، بهترین نوع سفره را می توان سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری دانست چرا که این محصول به دلیل رولی بودن آن استفاده بسیار راحتی دارد و از آن می توان در هر نوع مجلس، دورهمی، میهمانی، جشن و غیره استفاده کرد.

سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری مناسب افرادی است که مهمانی های زیادی برگزار می کند زیرا بسیار به صرفه تر می باشد.

مشخصات سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری

مشخصات سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری محصولات یکبار مصرف نیز مانند هر محصول دیگری دارای مشخصاتی می باشد، ما در ادامه مشخصات سفره یکبار مصرف پلکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری را آورده ایم.

اولین مشخصه آن مدل رولی بودن آن است که از نام آن می توان به مدل آن پی برد.

از مشخصه دیگر آن برش نقطه چینی در هر یک متر می باشد که استفاده از آن را راحت کرده است، این مورد موجب برش راحت سفره یکبار مصرف می شود.

طرح و نقش های گوناگون این محصول آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است چرا که جوابگوی تمام سلیقه ها می‌ باشد.

مشخصه دیگر این سفره ضخامت آن است چرا که هم در ضخامت کم و هم در ضخامت زیاد وجود دارد و مدل ضخیم آن با دوام تر است.

خرید سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری

خرید سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری قبل از خرید سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری از شما می خواهیم که نکات زیر را مطالعه کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.

بهتر است هنگام خرید سفره یکبار مصرف مدل رول آن را انتخاب کنید چرا که همین امر باعث صرفه جویی در هزینه ها شود و بهترین مدل اقتصادی سفره یکبار مصرف پلیکان می باشد.

زمان خرید این نوع سفره به طرح آن دقت کنید و طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید.

مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید سفره یکبار مصرف پلیکان باید به آن توجه داشته باشید ضخامت سفره است، هرچه سفره انتخابی شما ضخیم تر باشد با دوام تر خواهد بود و صد البته انتخاب بهتری خواهد بود.

قیمت سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری + خرید و فروش

قیمت سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول 1000 متری + خرید و فروش مواردی وجود دارد که باعث شده قیمت سفره یکبار مصرف پلیکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری دچار تغییر شود.

مهمترین موردی که موجب بالا رفتن قیمت این سفره می شود ضخامت آن است، همانطور که قبل تر نیز گفته شد این محصول در ضخامت مختلف وجود دارد و هرچه سفره ضخیم تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

طرح سفره یکبار مصرف پلیکان نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد، اگر سفره انتخابی شما ساده باشد قیمت پایین تری خواهد داشت.

در هر صورت قیمت سفره یکبار مصرف پلکان مدل اقتصادی رول ۱۰۰۰ متری را می توان در حدود قیمت ۹۵،۰۰۰ هزار تومان الی ۱۴۵،۰۰۰ هزار تومان مشاهده و خریداری کرد.

اگر شما نیز به دنبال سفره یکبار مصرف اقتصادی و به صرفه می‌باشید که طرح آن نیز زیبا و چشم نواز باشد با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره بتوانید آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *