جستجو کردن

قیمت سفره یکبار مصرف پنگوئن از تولید به مصرف

سفره یکبار مصرف پنگوئن که در جنسهای مختلفی تولید شده است را می توان در مواقعی که به لوزام یکبار مصرف نیاز بوده استفاده کرد.

سفره یکبار مصرف پنگوئن

سفره یکبار مصرف پنگوئن

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای راحتی کار خود هنگام برگزاری مهمانیها، مراسمات متعددی همون عروسی و غیره از سفره یکبار مصرف استفاده کنند.

انواع سفره یکبار مصرفی که توسط برند پنگوئن تولید می شود به خاطر اینکه با کیفیت عالی به تولید رسیده در میان مشتریان عمده این محصول به یکی از الویتهای اول تبدیل شده است.

این محصول به صورت رولی شکل عرضه می شود که در کنار یک سفره و سفره بعدی محلی وجود دارد که از طریق آن می توان به اندازه لازم و مورد نیاز سفره را جدا کرد.

از نظر بهداشتی نیز این محصول مورد تایید قرار گرفته و حتی بر روی آن علامت تایید بهداشت نیز موجود است.

مشخصات سفره یکبار مصرف پنگوئن

مشخصات سفره یکبار مصرف پنگوئن انواع سفره یکبار مصرفی که توسط شرکت پنگوئن تولید شده است به صورت پلاستیکی و سلولزی می باشد که هر کدام مزایای خاصی به نسبت دیگری دارد.

در ساخت انواع سفره پلاستیکی از گرانول و پلی اتیلن استفاده کرده اند و برای درست کردن سفره های سلولزی نیز سلولز و مواد نفتی کاربرد دارد.

با توجه به اینکه به میزان لازم و استانداردی ضخامت دارد تنها در صورت برخورد اشیای بسیار تیز و برنده و همچنین اعمال فشار زیاد دچار پارگی می شود.

از نظر عرضی محصولات این برند تنوع بسیار زیادی دارد برخی از آنها بسیار عریض بوده و بعضی دیگر باریک هستند که محصولات عریض از محبوبیت بیشتری برخودار است.

خرید سفره یکبار مصرف پنگوئن

خرید سفره یکبار مصرف پنگوئن در زمان خرید سفره یکبار مصرف پنگوئن توجه داشته باشید که این محصول در انواع گوناگونی همچون ساده و شفاف، طرحدار، رنگی و غیره تولید شده است به همین دلیل بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

سایز این سفره به صورت رایج در میان صد الی صد هشتاد سانتی متر متغیر بوده که توجه به سایز دقیق آن نیز به هنگام خرید ضروری است.

با توجه به اینکه مسائل بهداشتی در خرید سفره یکبار مصرف بسیار مهم است از اینکه بسته بندی آن به صورت اصولی و بهداشتی انجام شده باشد مطمئن شوید.

حتما خرید سفره یکبار مصرف را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا در نهایت محصولات اصل و بهداشتی به دست شما برسد.

قیمت سفره یکبار مصرف پنگوئن + خرید و فروش

قیمت سفره یکبار مصرف پنگوئن + خرید و فروش قیمت سفره یکبار مصرف پنگوئن تحت تاثیر عوامل زیادی در حال تغییر و نوسان است که یکی از مهمترین آنها نرخ فروش مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد.

هر چقدر که مواد اولیه سازنده سفره یکبار مصرف با کیفیت بالاتری باشد نرخ نهایی که برای آن در نظر گرفته می شود بیشتر است.

علاوه بر موارد گفته شده ابعاد سفره میزان عرض آن، جنس سفره، سایز نیز سبب متفاوت بودن قیمت این محصول می شود.

می توانید هر کدام از رولهای این سفره یکبار مصرف بهداشتی و زیبا را در بازه قیمتی 90000 تا 25000 تومان تهیه کنید.

با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید تا از روش خرید محصولات پنگوئن و قیمت هر کدام نیز اطلاعات دقیق تری را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *