جستجو کردن

قیمت سفره یکبار مصرف بادوک + پخش تولیدی عمده کارخانه

سفره یکبار مصرف بادوک در طرحهای بسیار شیک به بازار عرضه می شود که متقاضیان بر اساس سلیقه خود می توانند نرید را انجام دهند.

سفره یکبار مصرف بادوک

سفره یکبار مصرف بادوک

به هنگام برگزاری مراسمات بسیار بزرگ و هنگام خوردن غذا یکی از مهمترین وسایلی که مورد نیاز بوده همان سفره یکبار مصرف است.

با استفاده از این سفره می توانید مدت بیشتری را به پذیرایی از مهمانهای عزیز خود اختصاص دهید.

برندهای متعددی تولید و صادرات انواع سفره یکبار مصرف را در ایران انجام می دهند که یکی از آنها برند بادوک است.

به احتمال بسیار زیاد تاکنون بارهای متعددی انواع سفره یکبار مصرف برند بادوک را در پلاستیک فروشیهای شهرتان مشاهده کرده اید.

تنوع بسیار زیادی که در محصولات برند بادوک موجود بوده باعث شده که تمام مشتریان بتوانند با اندکی وقت گذاشتن و بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری نمایند.

مشخصات سفره یکبار مصرف بادوک

مشخصات سفره یکبار مصرف بادوک برند بادوک برای تولید انواع سفره یکبار مصرف از بهترین مواد اولیه استفاده کرده است و به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی درون آن برای سلامتی هیچ ضرری ندارد.

به دلیل عدم وجود ناخالصی و مواد شیمیایی در ساختار این سفره یکبار مصرف می توان در مواقعی که مواد غذایی بر روی آن ریخته شده است نیز با خیالی راحت آن را مصرف نمود.

جنس انواع محصولات بادوک با یکدیگر فرق می کند برخی از آنها به صورت کاغذی و بعضی دیگر به شکل لیزری و حتی پلاستیکی نیز هستند.

باید بدانید که برخلاف سایر سفره های یکبار مصرفی که درون بازار موجود بوده محصولات این برند برای محیط زیست نیز هیچ خطری ندارد.

خرید سفره یکبار مصرف بادوک

خرید سفره یکبار مصرف بادوک اگر قصد خرید سفره یکبار مصرف بادوک را دارید باید بدانید که از نظر متراژ که شامل طول، عرض و ضخامت شده محصولات متفاوت این برند فرق می کند که توجه به آن موضوع مهمی است.

تعداد سفره های که در هر کدام از انواع بسته بندیها وجود دارد نیز فرق می کند که باید به صورت دقیق بررسی شود.

انتخاب مجموعه های معتبری همچون ما که انواع سفره یکبار مصرف اصل بادوک را به مشتریان ارائه می دهد از اهمیت فوق العاده بالایی برخودار می باشد.

حتما به جنس سفره که پلاستیکی است و یا کاغذی نیز دقت بالایی کنید چون هر کدام از مقاومت متفاوتی برخودار هستند البته محصولات پلاستیکی از نظر کیفیت در سطح پایین تری قرار دارد.

قیمت سفره یکبار مصرف بادوک + خرید و فروش

قیمت سفره یکبار مصرف بادوک + خرید و فروش قیمت سفره یکبار مصرف بادوک از زمان تولید تا فروش دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است چون این محصول توسط مراکز متعدد و افراد مختلفی به فروش می رسد.

وجود دلال و واسطه های مختلف برای فروش سفره یکبار مصرف، بالا و پایین شدن روزانه دلار، متفاوت بودن حجم تولید و تقاضا از جمله مواردی هستند که موجب نوسانات قیمت این محصول شده است.

می توان این برند سفره یکبار مصرف را در بازه قیمتی میان 25000 تا 40000 تومان تهیه کرد.

اگر می خواهید اطلاعات خود را در خصوص بهترین روش خرید سفره های یکبار مصرف بادوک تکمیل کنید با ما و بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *